Noul SAC (Sports Activity Coupe) BMW va fi prezentat în premieră mondială la Salonul Auto New York 2014 din luna aprilie.
Bazat pe SUV-ul compact BMW X3, noul BMW X4 are o formă ceva mai sportivă şi promite un comportament rutier ceva mai apropiat de cel al unui coupe veritabil. În acest sens, spun cei de la BMW, caroseria noului X4 stă mai jos cu 37 mm decât la X3, iar şoferul şi pasagerul din dreapta-faţă au o poziţie mai joasă cu 20 mm decât în X3.
În interior nu există noutăţi prea mari, fiindcă aproape toate elementele sunt preluate de la X3, cu excepţia banchetei din spate, care oferă o susţinere laterală mai bună pentru doi dintre pasageri, ceea ce înseamnă că ghinionistul care se va pricopsi cu locul din mijloc va avea parte de o călătorie destul de nefericită.
În Europa, noul BMW X4 va fi disponibil cu o selecţie de şase propulsoare, dintre care trei pe benzină – xDrive20i (2,0 litri turbo, 184 CP), xDrive28i (2,0 litri turbo, 245 CP0), xDrive35i (3,0 litri turbo, 306 CP) – şi trei diesel – xDrive20d (2,0 litri, 190 CP), xDrive30d (3,0 litri, 258 CP), xDrive35d (3,0 litri, 313 CP).
Toate variantele primesc sistemul de tracţiune integrală xDrive, care vine la pachet şi cu sistemul Performance Control. În esenţă, Performance Control se foloseşte de sistemul dinamic de control al stabilităţii (DSC) pentru a direcţiona puterea motorului către roţile din exteriorul virajului, îmbunătăţind astfel tracţiunea.
Cei care vor să îşi personalizeze SUV-ul au la dispoziţie pachetele M Sport şi xLine, care oferă jante de 19 sau 20 de inci şi diferite elemente stilistice indisponibile în echiparea standard.