Lansarea artistei peste hotare, anunțată încă de vara trecută, se lasă așteptată. Delia o dă cotită, asta, pentru că vedeta consideră prea mare prețul celebrității internaționale. Soțul său e de altă părere, iar de aici se nasc discuții…
Pe plan intern, Delia a reușit cam tot ce și-a propus: concerte de anvergură, melodii devenite peste noapte hituri, onorarii-record.
Acum, firesc ar fi să facă un pas mare și să-și ducă muzica peste hotare. Însă în vreme ce în România e zmeu, pe-afară Delia se dovedește mielușel. Chiar dacă are toate datele pentru a-i facă concurență Innei, colega sa de echipă managerială, blonda nu prea are tragere de inimă să-și încerce norocul în străinătate.
Lansarea internațională se lasă așteptată, cu toate că a fost anunțată încă de anul trecut, iar între timp, artista și soțul ei au și avut câteva întâlniri cu producători muzicali străini. Motivul: Delia crede că prețul plătit e prea mare.
“O să încerc și asta, să nu zic că nu am încercat. Dar mi se pare obositoare celebritatea asta internațională. Este obositor să te bucuri de ea chiar și în țară. Totuși, o să fac o piesă și-n engleză, în curând”, s-a confesat ea amicilor.
Crede în potențialul artistei!
La un moment dat, echipa managerială a artistei luase în calcul să scoată o variantă internațională, în engleză, a hit-ului “Da, mama”, precum și a altor hituri, tocmai pentru a pava drumul Deliei către faima internațională.
Faptul că amână să-și exporte muzica îl deranjează cel mai tare pe Răzvan, soțul și impresarul ei, care crede că Delia are potențial de star mondial și tocmai de aceea trage tare s-o scoate “la produs” afară.